Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

"FERM"

„Briliantul" Fiorentinei: „Sunt Mutu și nu-mi cer scuze".

Adi Mutu nu face niciun pas înapoi.
Adrian Mutu a fost declarat jucătorul ultimei etape în Serie A, după ce a adus victoria cu 2-1 pentru Fiorentina în meciul contra Cataniei cu un gol fabulos.

Cu toate acestea a scindat lumea fotbalului peninsular în două tabere, ca urmare a acelui balet făcut în finalul partidei, în faţa lui Alvarez şi Baiocco, socotit de către sicilieni drept un gest de batjocură. La emisiunea „Domenica Sportiva" s-a ajuns până la a-l compara la caracter pe Mutu cu rebelul Italiei, Antonio Cassano, iar căpitanul Cataniei, Baiocco, l-a numit pe român „om mic, din lumea a treia". Împotriva lui Adrian a fost şi un fost jucător florentin, Aldo Agroppi: „În locul lui Baiocco îi dădeam un şut în testicule, să nu-şi revină din durere o jumătate de oră". În schimb, căpitanul violeţilor, Dario Dainelli, afirmă că Mutu a fost prea calm, pentru că el l-ar fi taxat pe Baiocco dându-i un cap în gură. Mutu a replicat: „Nu-mi cer scuze, pentru că nu am de ce. Nu am luat pe nimeni în bătaie de joc, lucruri asemănătoare fac şi Ibrahimovic sau Ronaldinho şi sunt o parte din arsenalul nostru, al virtuozilor cu mingea. Pe mine mă preocupă lupta pentru UEFA şi pentru locul de Liga Campionilor. Eu aș alege să câștigăm Cupa UEFA, dar drumul e lung. Golurile cu Rosenborg şi Catania le dedic fetiţei mele Adriana, care ştie să zică la doi ani mama, tata şi gol".

2 milioane de euro sunt gata să-i ofere șefii Fiorentinei lui Mutu pe sezon până în 2014, actualul contract expirând în 2011, deși plafonul salarial este în acest moment de doar 1,5 milioane euro


Mutu despre:

Prandelli

E ca un frate mai mare. E cel mai bun antrenor pe care l-am avut în cariera mea. Am lucrat și cu alți tehnicieni până în acest moment, dar el mă înțelege cel mai bine.

Luca Toni

Suporterii Fiorentinei nu trebuie să se teamă că vor revedea în mine un alt caz Luca Toni, pe care, oricum, sper să-l întâlnesc în finala Cupei UEFA, într-un meci cu Bayern München.