Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Iosif Armas: "Nu-i de ajuns ca am fost ales in conducerea AIBA, trebuie sa avem grija si de dezvoltarea boxului"

De multe ori, atunci cand rezultatele boxerilor nostri nu erau pe masura asteptarilor, se vorbea despre faptul ca Romania nu are pe nimeni suficient de influent in conducerea Asociatiei Internationale de Box Amator (AIBA) care sa aiba grija ca sportivii nostri sa nu mai fie furati. De vineri, acest lucru nu mai este valabil in conditiile in care Iosif Armas, presedintele F.R. de Box si principalul finantator al echipei de fotbal Poli AEK Timisoara, a devenit membru al Comitetului Executiv AIBA si vicepresedinte al Comisiei de afaceri: - Cat de greu i-a fost Romaniei sa-si pastreze locul in conducerea AIBA? - La acest Congres de la Cairo, unde au participat 174 din cele 198 de tari afiliate la AIBA, a fost o lupta crunta pentru ca toata lumea dorea sa aiba reprezentanti in Comitetul Executiv, dar iata ca noi suntem acolo. Nu numele conteaza, ca este Armas sau altcineva, ci faptul ca Romania are un reprezentant printre cei 17 membri permanenti si cei doi supleanti, care decid destinele boxului mondial. - Cat de folositoare este boxului nostru prezenta dumneavoastra acolo? - Fiind in conducerea AIBA esti tot timpul in contact cu toate deciziile care se iau, iti poti spune sau chiar impune punctul de vedere asupra unor aspecte, atat in ceea ce priveste boxul mondial cat, mai ales, in privinta boxului romanesc. - Se stie ca la inceputul anului viitor AIBA va pune in discutie acceptarea unor reprezentanti ai Romaniei in alte cateva comisii. Care sunt sansele ca acest lucru sa se intample? - Sunt sanse destul de mari pentru ca cele trei propuneri, Rudel Obreja, in Delegatia permanenta, Ion Pop, Comisia tehnica, si Ninel Damian, in Comisia de arbitri, transmise, deja, conducerii AIBA au fost negociate de mine cu presedintele Chowdhry, cu secretarul general Doganeli si cu presedintele EABA si vicepresedinte AIBA, Jetchev, si cum ii stiu oameni de onoare cred ca ceea ce am stabilit ramane batut in cuie. Oricum, eu ma bucur ca prezenta mea acolo nu a fost decorativa, ci constructiva pentru ca majoritatea membrilor noului Comitet Executiv ma stiau, auzisera de mine si de ceea ce am facut eu pentru boxul romanesc. - Este suficienta prezenta dumneavoastra in conducerea AIBA pentru ca Romania sa redevina o putere in boxul mondial? - Stiti cum se spune, "Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga in traista". Indiferent de ce am face noi la AIBA, daca nu se incearca totala schimbare a bazelor boxului romanesc. De cand am venit la conducerea federatiei m-am implicat impreuna cu prietenul si colegul meu, Nicolae Bud, secretarul general al FRB, in dezvoltarea boxului si am tinut special sa facem acele 5-6 centre de cadeti pentru a asigura viitorul boxului romanesc. Tot pentru ei am obtinut organizarea CM de cadeti de anul viitor, ceea ce va impune cheltuieli suplimentare pe langa cele aproape 6 miliarde de lei aduse de grupul de firme Argirom in boxul romanesc, si nu cred ca sunt bani putini. Stiu ca mai sunt nemultumiri, insa nu putem sa facem intr-un an si jumatate ce nu au facut altii in zece ani.
Astra Sport Pariuri: Iosif Armas: "Nu-i de ajuns ca am fost ales in conducerea AIBA, trebuie sa avem grija si de dezvoltarea boxului"
Astra Sport Pariuri: Iosif Armas: "Nu-i de ajuns ca am fost ales in conducerea AIBA, trebuie sa avem grija si de dezvoltarea boxului"
Astra Sport Pariuri: Iosif Armas: "Nu-i de ajuns ca am fost ales in conducerea AIBA, trebuie sa avem grija si de dezvoltarea boxului"
Astra Sport Pariuri: Iosif Armas: "Nu-i de ajuns ca am fost ales in conducerea AIBA, trebuie sa avem grija si de dezvoltarea boxului"