Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Am intilnit si papagali fericiti

Exista, pe postul la care e angajat si Radu Moraru, o emisiune despre case smechere, care se cheama „Caminul de cinci stele“ (sau, ma rog, ca sa transcriu exact numele, asa cum l-am citit pe ecran, „Caminul de 5 *****“). Prezentatoarea acestui program este fosta sotie a lui Cabral, Luana Ibacka si, ieri, pe la prinz, ne-a introdus in casa lui Ilie Nastase, in legatura cu care a facut doua afirmatii interesante: „In afara de cei doi papagali de la bucatarie, nu exista alte vietuitoare in casa“ si „Bineinteles, aici vedem aceleasi poze care familia Nastase continua sa le pozitioneze oriunde au o policioara sau un raft“. Inteleg asadar ca Ilie Nastase a cheltuit un TIR de bani, ca sa cumpere si sa amenajeze o casa pentru doi papagali… Nu ma mira foarte tare, vorb-aia, la cit de excentrici sint oamenii cu bani, in ziua de azi, puteau sa cumpere o casa si pentru un parameci sau o drosophilla melanogaster. Ce ma contrariaza putin e, totusi, faza cu pozele familiei Nastase amplasate peste tot. Sa fi fost vointa papagalilor, care i-a fericit Ilie Nastase cu o locuinta de lux, sau finantatorul insusi a luat aceasta decizie, din dorinta ca acei doi norocosi cu pene sa-si aminteasca mereu cine i-a facut oameni?

* Pe OTV, simbata seara, citiva barbati stateau la taclale, sub genericul „Copiii lui Maurer, Mizil si Ion Voicu pun tara la cale“. Va dati seama cam cum s-a ajuns la asta, nu? Copiii lui Maurer, Mizil si Ion Voicu se duceau si ei, ca baietii, la o bere, cind s-au intilnit intimplator cu Dan Diaconescu Direct. Care Diaconescu Direct le-a zis: „Ba, nu vreti voi sa veniti sa beti berea aia, la mine, la televizor? Am preturi mici, nu tre’ sa dati telefon pentru rezervare, va dau si niste apa de la robinet pe gratis si, in plus
, puteti sa stati cit vreti, fiindca n-o sa inceapa nimeni, la miezul noptii, sa puna scaunele pe masa, ca sa va sugereze ca s-a-nchis“.

Blog Archive

Astra Sport Pariuri: Am intilnit si papagali fericiti
Astra Sport Pariuri: Am intilnit si papagali fericiti
Astra Sport Pariuri: Am intilnit si papagali fericiti
Astra Sport Pariuri: Am intilnit si papagali fericiti