Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Steaua iese din Liga

CFR Cluj i-a depasit pe stelisti in clasament, insa jocul ii nemultumeste pe patroni. La retrogradare, Jiul, FC National si FC Arges pun deja ceasurile sa sune la matineu.

Presiunea rezultatelor negative creste cu fiecare etapa disputata de Steaua in Liga I. Dupa o remiza si o infringere in primele doua etape de primavara, algoritmul contraperformantelor a adus o noua remiza pentru trupa lui Cosmin Olaroiu, 1-1 pe terenul Farului Constanta, o formatie asupra careia au planat suspiciuni sezonul trecut. Coroborat cu pierderea locu-lui de Liga Campionilor, semiesecul de pe litoral a centralizat toate acuzele in dreptul jucatorilor. „Mercenari, sinteti mercenari!“ si „Va bateti joc de noi“ au scandat suporterii veniti simbata la Constanta, in timp
ce managerul general al Stelei, Mihai Stoica, ameninta cu sanctiuni pecuniare. „Atit am putut astazi (n.r. - simbata). Pacat de fanii care au venit sa ne vada. Deocamdata atit se poate, ne-au lipsit sase jucatori, dar este prea putin ce am jucat astazi. Ma opresc aici, pentru ca nu-mi sta in caracter sa-mi acuz jucatorii, dar vor fi discutii serioase dupa acest meci. Am luat un gol de cascadorii risului, dar am si dat unul de acest gen in Stefan cel Mare, sezonul trecut. Va promit ca se vor dicta sanctiuni disciplinare saptamina viitoare“, a tunat Mihai Stoica.

Gol dupa cinci luni

Singur, tehnicianul Cosmin Olaroiu a invocat nesansa. „A fost un meci pe care l-am controlat din primul si pina in ultimul minut. Farul nu ne-a pus deloc probleme. Au fost doar vreo doua faze din cauza greselilor noastre. Parca sintem blestemati. Avem mult ghinion si nici de aceasta data nu am reusit sa cistigam“, sustine Olaroiu. In pofida unei evolutii bune a bucurestenilor, completata cu un ajutor de la arbitru, care l-a iertat pe Gigel Coman de eliminare, Steaua a inregistrat cea de-a opta partida fara victorie in deplasare. In schimb, golul lui Vali Badea din minutul 49 al meciului a fost primul inscris de vreun stelist pe un teren strain dupa aproximativ cinci luni de pauza.

Tensiuni cu Bergodi

De remiza Stelei a profitat CFR Cluj, care, cu victoria la limita, 1-0, contra Pandurilor Tirgu-Jiu, le-au suflat ros-albastrilor, cel putin pentru 24 de ore, pozitia secunda in clasament. Pe fondul unei evolutii neconcludente, CFR a punctat prin eficacitate, Semedo reusind, in urma unei actiuni personale, sa aduca o victorie strategica pentru ardeleni. „Sint trei puncte obtinute cu multa transpiratie, o victorie foarte mare si importanta. Am punctat cind a trebuit. Avem valoare si maturitate, dar inca nu sintem la forma maxima. Cind vom fi, nu ne va sta nimeni in fata“, spune presedintele clujenilor, Iuliu Muresan. Fragilitatea jocului ardelenilor a iscat tensiuni in cadrul echipei, antrenorul Cristiano Bergodi parasind arena imediat dupa incheierea meciului, fara sa discute cu nimeni din conducere. „Bergodi a fost putin mai tensionat si a plecat. De ce sa-si dea demisia? A obtinut 7 puncte in trei meciuri. Daca pleaca, nu avem solutii, dar ne vom descurca. Pozitia lui Bergodi nu este amenintata, dar trebuie sa schimbe ceva pina la meciul cu Poli Timisoara“, a atenuat tensiu-nea Iuliu Muresan. Momentan, timisorenii au pierdut contactul cu primele locuri, dupa ce au remizat, 1-1, pe terenul Gloriei Bistrita. „Rezultatul este echitabil. Poate daca eram mai atenti spre final puteam inscrie inca un gol si puteam pleca cu trei puncte. Am facut un pas inapoi cu acest egal fiindca echipele de pe locurile 1, 2 si 3 s-au distantat. Important este ca, la final, Poli sa joace intr-o cupa europeana“, crede antrenorul Iosif Rotariu.

Munteanu se resemneaza

Desi a crezut cu tarie in salvarea de la retrogradare, antrenorul-jucator al lui FC Arges, Dorinel Munteanu, a inceput sa se resemneze in urma remizei, 1-1, contra lui FC Vaslui. „Sint dezamagit de acest rezultat. Am avut foarte multe ocazii si le-am irosit cu nonsalanta. Sint multumit de jocul prestat pina la careul de 16 metri, dar de acolo s-a rupt totul. Am crezut, am sperat in victorie. Daca mai repetam greselile de azi (n.r. - simbata), s-ar putea sa-mi fac echipa pentru Divizia B“ (n.r. - Liga a II-a), sustine Munteanu, care s-a accidentat pe finalul meciului.

Blog Archive

Astra Sport Pariuri: Steaua iese din Liga
Astra Sport Pariuri: Steaua iese din Liga
Astra Sport Pariuri: Steaua iese din Liga
Astra Sport Pariuri: Steaua iese din Liga