Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Chirila, sergent la datorie!

Piesa "Biloxi Blues" pleaca azi in cel mai mare turneu national de teatru.

In rolul durului sergent Toomey din armata americana, Tudor Chirila incepe astazi la Cluj cu spectacolul „Biloxi Blues”, de Neil Simon, primul turneu teatral de anvergura prin intreaga tara. Timp
de doua luni, el si colegii sai vor juca in 20 de orase spectacolul regizat de Iarina Demian la Teatrul de Comedie si isi vor intalni publicul la „army party”, in cate un club dupa fiecare reprezentatie. Biletele la spectacol costa intre 15 si 50 de lei, iar intregul turneu a costat 100.000 de euro. Cu tot cu aceste petreceri, Tudor Chirila explica cum actorii vor avea un program aproape cazon in timpul turneului.

EVZ: Cand ai mai fost intr-un astfel de turneu de teatru?
Tudor Chirila: Niciodata. Am fost in deplasari, cu „A douasprezecea noapte”. Dar de-acum pana-n aprilie, sapte saptamani, jucam luni, marti si miercuri, in fiecare zi in alt loc. Biletele sunt deja puse in vanzare in primele noua orase. Cred ca este singurul turneu de teatru de aceasta anvergura din ultimii cinci-zece ani. Fara sponsori n-am fi putut sa-l facem. Incercam ca in jurul spectacolului sa se miste o mica afacere. Asa a aparut si ideea petrecerilor, de unde oamenii pot pleca si cu suveniruri: o sapca, o camasa, o cana. Noi jucam pentru spectatori, ei vin la teatru pentru noi. E o forma de iubire. Daca ne iubim atat de mult, de ce sa ramanem doar cu comunicarea din timpul spectacolului?

Pentru tine, care va fi cel mai solicitant lucru in turneul asta?
Lipsa unei pauze intre cele trei reprezentatii la rand. Spectacolul e foarte solicitant vocal, ca am un rol in care trebuie sa tip, asa cum faceau sergentii din armata americana ca sa-si intimideze subalternii. Prezenta la petrecere dupa spectacol ma va solicita. Vom fi ca in cantonament, avem stingerea la ora 12.00 sau cel tarziu 1.00.

Joci de aproape patru luni rolul sergentului dur in „Biloxi Blues”. Nu te-ai saturat de armata?
Armata e o tema foarte ofertanta pentru a spune povesti. Neil Simon, autorul piesei, face asta cu brio. Imi pare rau ca e un autor asa putin cunoscut in Romania, dar cred ca reusim cu „Biloxi Blues” sa-i dam Cezarului
ce-i al Cezarului. De asemenea spectacole nu am cum sa ma satur.

Tu ai intrat ultimul in spectacol. Ce te-a convins pana la urma?
Mama nu i-a gasit liberi pentru rolul sergentului Toomey pe Vlad Ivanov, Emil Hostina, Cristi Iacob, din cauza programului lor. Am venit si din dorinta de a duce productia la capat. Pe de alta parte, a predominat senzatia ca pierd un spectacol bun si un rol pe care mi-l doresc. Eram foarte obosit, au fost foarte multe schimbari pentru mine anul trecut: refacerea trupei in formula Vama, trauma care a fost cu despartirea. Am vrut sa zic pas. Dar pana la urma munca e o forma de odihna pentru mine, nu prea stiu sa ma opresc.

Ce va leaga cel mai mult in echipa din spectacol?
Am mai lucrat inainte de „Biloxi” doar cu Bogdan Cotlet (Epstein) si cu Paul Ipate (Jerome). Aici am intalnit oameni foarte seriosi. Desi tineri si ca experienta teatrala, ei fac totul foarte asumat. Eu sunt adeptul repetitiilor fara „hahaiala”, actoria de culise ma cam plictiseste si am vazut ca si pe colegii mei. Toti eram motivati si sub presiunea unui spectacol independent unde timpul nu tine cu tine. O echipa fara seriozitate, asumare, responsabilitate n-ar fi facut fata, cand am aflat ca mai aveam doua saptamani sa transpunem pe scena tot ce am repetat intr-un spatiu neconventional. La fel va fi si in turneu, unde va trebui sa ne adaptam la fata locului.

Veti face si a treia parte din trilogia autobiografica a lui Neil Simon, urmatoarea dupa „Biloxi Blues”.
O facem. In a treia piesa, „Broadway Bound”, Jerome, jucat de Paul Ipate, e scenarist la un post de radio unde se face stand-up comedy. Apare brusc si bunicul lui, un personaj foarte savuros. Pe el l-ar putea juca unul dintre actori mari, care sa vina sa dea tusa perfecta ca „guest star”. Ar fi extraordinar „Broadway Bound” cu Victor Rebengiuc sau Marin Moraru.

Turneu "Biloxi Blues"

Primele 9 spectacole din tara

Cluj ...........................12 martie
Timisoara .................13 martie
Oradea...................... 14 martie
Suceava ....................19 martie
Iasi .............................20 martie
Piatra-Neamt ............21 martie
Brasov .......................26 martie
Targu-Mures .............27 martie
Ploiesti .......................28 martie

Blog Archive

Astra Sport Pariuri: Chirila, sergent la datorie!
Astra Sport Pariuri: Chirila, sergent la datorie!
Astra Sport Pariuri: Chirila, sergent la datorie!
Astra Sport Pariuri: Chirila, sergent la datorie!